Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Mikaela - 19 juni 2008 15:04

Har försökt sola. Men resultatet var dessvärre inget vidare. Hann bara ligga ute 1 timme så började lilla jag reagera mot någon växt. (Som alla kanske inte vet är jag allergisk för vissa växter, så som ogräs och sånt) Mina ögon började klia och näsan började täppa till sig. Fick direkt gå in och ta allergi medicin. Inte kul när sånt här händer.


Har annars suttit och läst en tidning jag fick på posten hem idag. Som FRIDA ungefär. Nu smaskar jag i mig jordgubbar  och vindruvor nam.. :)

Av Mikaela - 19 juni 2008 08:41

Gick och lade mig riktigt sent igår faktist. 3 var klockan närmare. Därför har det blivit så att jag sover så pass mycket längre än vad jag brukar. Fast det stör inte, det är ju sommarlov! :)


För er som undrar varför jag var uppe så sent finns det några olika orsaker. Den första var att jag skulle fixa en "header" på photoshop. Men tillika loggade jag in på MSN och där var det flera som ville tala med mig. Och så var jag inne på Frida.se. Så nu förstår ni.. Plus att jag fixade grundinställningarna på "våran" nya fan club's sida. Björn Gustafsson :)


www.bjorngustafssonfanclub.blogspot.com är adressen för er som glömt.


Men men.. Skall om en timme se på Blue Water High.. Tills dess ska jag läsa era underbara bloggar!


With Love Mikaela

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards