Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Mikaela - 4 juni 2008 19:33

Av Mikaela - 4 juni 2008 18:04

Halloj. Kom just precis in.. Fick lite besök här medan jag satt och myste i solen med en smoothie. Nu är jag verkligen sugen på något gott att äta. Kanske skall jag ta och fixa cupcakes eller muffins. Vilka är era favorit muffins smaker o.s.v ? Hittade ett perfekt recept härifrån!



Av Mikaela - 4 juni 2008 16:12

Har typ suttit ute hela dagen. Så skönt när solen äntligen värmer. Satt ute 2 timmar i streck men man ser inget resultat :/ Jag har inte ens blivit röd. Vet nån vad det kan bero på? Eller är det bara jag som inte får färg så lätt. Fast brun har jag bara blivit på armarna. Men iaf sommaren har just börjat och man kan få färg flera dagar framåt ännu.


Min snuva har släppt med sig ganska bra. Har bara lite hosta kvar. Annors mår jag helt bra. Var till tandläkaren idag också btw. Inga hål och mina tänder var så fina! :D Är så glad eftersom tandläkaren är typ min värsta skräck. Vet inte varför. Som belöning cyklade jag sen till butiken och köpte en dricka. Det är vatten och med smak av sprite. H2Oh heter den, skulle jag säga. Supergod! :)


Nu ut en stund till så länge solen är uppe och njuta!


Kram Mikaela

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards