Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Mikaela - 9 juni 2008 19:34

Har ryckt åt mig datorn på lägret och bestämde mig för att skriva lite i bloggen.


Här är det helt okej. Blåsigt och kallt så man vågar knappt i vattnet. Men en gång har jag varit och doppat mig. Modigt och strongt gjort av mig. (:


Räknade ihop hur mycket jag sprungit idag och det blir över 30 km sammanlagt. Jaa.. Blev chockad för det kändes inte så mycket.


Men nu skall jag och äta kvällsmål.


Kram och sköt om er!

Av Mikaela - 9 juni 2008 06:31

Förlåt för den kassa uppdateringen på sista tiden. Har mått helt skit. Nej, inte feber och så utan innombords. Har bråkat med mamma och hon vägrar säga någånting. Och pappa är på affärsresa så ingen att tala med. Och dessutom är typ alla mina vänner på sommarstugan.


Så nu idag beger jag mig till läger med en lite konstig känsla i magen. Vet inte vad det är. Har inte hunnit säga hejdå till mamma. Hon stack till jobbet utan att säga nåt. :/ Men skall försöka reda upp det här.


Kram Mikaela

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards