Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Friday afternoon!

Av Mikaela - 11 juli 2008 14:19

Yes! Äntligen det efterlängtade veckoslutet.. Skönt som bara den! :) Just nu har min lillebror kalas här.. Mamma skulle snabbt till butiken och jag lovade att jag skulle se efter ungarna en stund.. Men ni märker ju hur det går - jag sitter här på datorn och bloggar ;p Hehe.. Näee de är supersnälla spelar fotboll ute just nu. 

 ___________________________________________


Inatt drömde jag en helt knäpp dröm.. Fast okej, inte helt knäpp iallafall.. Jag måste bara berätta. Helt ödesaktigt liksom ;p Ja så här drömde jag:


Personer som var med i drömmen;

M. = jag

J. = killen (C. pojkvän)

C = tjejen


Jo.. Allt började med att jag drömde att jag var ute och tvättade min skooter en Peugeot Speedfight WRC ja så tror jag den heter.. (Fast egentligen har jag ingen skooter) Sen ringde min mobil med privat nummer, jag svarade.. Det var J. min klasskamrats pojkvän. What tha hell tänkte jag!?

-Kan jag komma till dig? (J)

-Eeh.. Njaee vet inte riktigt! Vrf far du inte till C. istället.. Ni är ju trots allt tillsammans..


Töööt töööt töööt

(Han hade lagt på luren)


Jaa.. Sen polerade jag min skooter, och då dök J. upp alldeles ensam med en exakt likadan skooter som jag! Vi började tala och jag skulle föra in poleringsmedlet i källaren och han följde efter.. Och sen blev det alldeles tyst. Han lutade sig fram - jag med.. En kyss.. Sedan frågade jag om det var slut mellan honom och C. Nej det var det inte..

 ______________________________________



Sedan vaknade jag av att mobilens väckarklocka ringde och jag hamnade stiga upp!


Okej.. Nu skall jag reda ut några saker här för er som inte förstod;


- Jag har haft en crush på killen i somras..

- C & J är ihop på riktigt..

- Och sp på väg till jobbet såg jag han och C..


Alltså ibland drömmer man bara så konstiga drömmar. Har ni drömmt någon helt knäppt?


Ja.. Nu måste jag se vad ungarna håller på med här ute ;p inga rackarstyg hoppas jag.. De är otroligt tysta. Haha!




 
 
Matildafiona

Matildafiona

11 juli 2008 14:46

jaa, vi ska till en jätte fin resturang :) det låter super, tack för tipset =)

http://matildafiona.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 21 augusti 2008 16:03

what.if.god.was.one.of.us   saknar dej <3

Av Mikaela - 10 augusti 2008 14:51

Förmodligtvis kommer jag inte fortsätta skriva mer. Jag mår sämre än tidigare. Känns som alla hatar mig,dissar mig och ignorerar mig. Inte kul skall ni veta.. Har ingen lust till nån ting mera. Vill inte sporta, vill inte äta, vill inte till skolan, ...

Av Mikaela - 23 juli 2008 17:42

Kommer inte ha möjlighet att blogga fören den 10 augusti! Puss Mikaela...

Av Mikaela - 22 juli 2008 08:55

15 läsare igår. Ingen kommentar :(

Av Mikaela - 21 juli 2008 10:27

Har märkt på sistone att besöksantalet ökat massor. 42 läsare per dag. Varav 2-3 av dem kommenterar. Vem är ni andra?   Skriv ens ett hej så får jag se vem ni är ;) annors strejkar jag :D ...

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards