Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Mikaela - 7 juni 2008 20:35

Har märkt på sista tiden när jag bloggat att jag bara klagar nu förtiden. Sorry. Jag är verkligen ledsen för det. Skriver alltid ner mina negativa tankar om jag är helt sur och på dåligt humör och bara har lust att försvinna. Men nu har jag bestämt att försöka med sånt.


Igår kom mina kusiner hit och jag har varit barnvakt ända tills idag. Sedan for jag på tävlingarna. De gick relativt bra för att räkna med värmen som var grym. Det var tryckande varmt och solen gassade. Kom hem och min kompis kom hit. Vi solade och såg på film nu på kvälls sidan.


Imorgon kommer min pojk kompis hem från kryssningen så jag skall gå och hälsa på han. Förövrigt om morgondagens planer så skall jag på träningar och så skall jag på morgonen städa resten av det ostädade rummet. Hastigt vika kläderna snyggt i klädskåpet och torka damm och sånt. Har räknat att det borde ta typ si så där 1½ timme. Min pojkkompis borde vara hemma kl.10 så om jag börjar städa direkt när jag vaknar så hinner jag nog, tror jag.


Puss Mikaela :)

Av Mikaela - 7 juni 2008 15:13

Nu har jag klarat det! Sprungit 15 km. Jag gick inte en enda gång. Tänk er!

Dagen har varit fin och solig. Nu skall jag fixa kyckling sallad att käka. Super gott. Sen städa rummet och ut med kompisarna.


Vad skall ni göra?

Kram

Av Mikaela - 7 juni 2008 07:51

Har varit barnvakt nu i helgen. Skall och "tävla" idag, springa 15 km. Det blir en utmaning om jag klarar det. Men visst gör jag det. Jag har joggat 20 km i ett streck. Men jag är bara lite orolig över värmen.


Nu skall jag dra :) Puss Mikaela

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards