Alla inlägg under juni 2008

Av Mikaela - 28 juni 2008 17:44

Kom imål faktist idag :DD


Detta är det sista inlägget här för en veckas tid. Kommer att ta massor med bilder när jag är på resa och några kommer jag att ladda upp här. Hehe.. Shoppa skall jag också :)



Puss Mikaela



Alltså jag är back den 6.7 ha det bra.. <3

Av Mikaela - 27 juni 2008 19:32

Fint väder förövrigt idag. Vaknade oerhört tidigt. Redan klockan 8! xD Steg upp och gjorde mig iordning. Skulle knäppa på TV:n och se på BWH ( Blue Water High) men så slog det mej; NEEEEJ det kommer ju inte idag. Det är fredag,trögboll! ;P


Men men.. Snart bär det iväg till Åland. Hoppas vädret är fint :DD


Imorgon är det tävlingar. Hoppas att det är en lätt bana..


Men nu skall jag logga in på FRIDA.se och läsa lite bloggar.. Vi får se om jag hinner blogga något imorgon kväll ännu. Annors skriver jag det här färdigt;


Som sagt :P jag kommer inte ha möjlighet att blogga på en hel vecka framöver. Men ni överlever tror jag. ^^ Kommer hem den 5 på kvällen.


Puss M.

Av Mikaela - 27 juni 2008 07:21

Här kommer äntligen en bild på mitt nya skrivbord :) Försök ignorera alla sladdar där bak. Måste försöka få allt i ordning.



Av Mikaela - 26 juni 2008 14:25

Huh. Varmt är det ute i solen. Solade typ till klockan 12. Gick in och fixade käk. Klockan ett ringde nån till pappa och sade att mitt nya skrivbord hade kommit. Jippiee. I just love it! Det har en massa fina dekorationer runt dörrarna och lådorna. Det är jättesnyggt. Bilder kommer upp senast imorgon eftermiddag..


Måste bara berätta att jag far den 29 till Åland till vårt sommaställe. Tar inte laptopen med. Är där en vecka. Kommer troligen inte ha möjlighet att blogga, om inte på ett café isåfall. Vi får se..


På lördagen (28.6) har jag orienteringstävlingar.. Inget bloggande på dagen då heller. . . Men på kvällen slänger jag sen in ett inlägg..


Ville bara att ni skulle veta det. Puss..

Av Mikaela - 26 juni 2008 10:21

Oj härlig morgon idag! Solen skiner, dock blåser det lite för häftigt här tycker jag. Men fint väder iaf. Man skall icke klaga.


Vaknade kring 9 tiden och åt morgonmål.Såg sedan på Blue Water High. Någon annan som ser på det? Tänk er, visst skulle det vara härligt att gå på en skola som Solar Blue. Surfa och träna tillsammans med andra människor från olika delar av världen. Sola och plugga när man hinner. Och framför allt i Australien. Till Australien vill jag fara förrän jag dör - det är bestämt. Här ser ni några punkter som är bestämda.


Lista; Innan jag dör skall jag:


- Åka till Australien

- Köpa en systemkamera

- Pluggat klart till mitt drömyrke

- Flytta till Stockholm eller Helsingfors

- Hitta min drömprins

- Få barn

- Köpa eget hus

- Driva eget företag

 - m.flera


Hur ser eran Innan jag dör skall jag: lista ut?


Nu skall jag ut i solen en stund och sitta och läsa SOLO och Frida Sommarspecial :)

Av Mikaela - 25 juni 2008 18:44

Har möblerat om lite i rummet. Väntar bara på att mina nya möbler skall komma. Så här skall det se ut sen efter :)


Av Mikaela - 25 juni 2008 11:19

Hinner inte blogga nu precis. Skriver ett inlägg senare ikväll igen :)


Skall till mina kusiner i skären :)


Puss

Av Mikaela - 24 juni 2008 20:54

Åh vad jag ibland önskar att man vore modell.. Men nixpix.. Alla drömmar kan inte gå i uppfyllelse. Många far ju till nåt mode "gymnasie" efter skolan. Men själv tänker jag fara media eller tecknings - linjen. Tror jag!! Men man hinner ju ännu ändra sig på ett helt åår!


Vilken linje vill ni söka till? :)

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards