Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

My boy lollipop (;

Av Mikaela - 29 maj 2008 20:17

Hej! Kom precis in från länk. Har bestämt mig att varannan dag fara på länk + att ha mag/rygg och andra muskel träningar. Vill komma iform nu till bikini säsongen. VIll få bort min putmage. Den vill bara inte försvinna. Okej, nu tänker säkert måna "äldre" eller vuxna personer. Att varför är aldrig ungdomarna nöjda med sina kroppar. Håller de på så där får de ju snart anorexi typ?! Skall jag vara ärlig tycker jag att min kropp är på en skala mellan 1-10 => 9½, Jag skäms inte över min kropp. Jag är helt nöjd! Men visst vill jag få bort lite av putmagen, men jag har absolut ingenting emot den.


Sitter nu och äter en Mumin slickepinne. Får mig att tänka på låten " My boy Lollipop". Skall blogga nu och sedan läsa andras bloggar. Tusen tack för alla kommentarer jag fått <3. Fortsätt kommentera. Det gör verkligen bloggandet roligare att läsarna deltar i diskussionerna. För annors känns det för bloggaren som om man bara sitter timtals helt onödigt och bloggar för sig själv. Så har det känts för mig ibland.


Hehe. Hittade en supersöt verision av My boy Lollipop. Missa inte den ;) Finns under inlägget. :)

 
 
Linn

Linn

30 maj 2008 14:55

haha, gud va söt ;D har inte hört den låten, ursöt!

http://lajn.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 21 augusti 2008 16:03

what.if.god.was.one.of.us   saknar dej <3

Av Mikaela - 10 augusti 2008 14:51

Förmodligtvis kommer jag inte fortsätta skriva mer. Jag mår sämre än tidigare. Känns som alla hatar mig,dissar mig och ignorerar mig. Inte kul skall ni veta.. Har ingen lust till nån ting mera. Vill inte sporta, vill inte äta, vill inte till skolan, ...

Av Mikaela - 23 juli 2008 17:42

Kommer inte ha möjlighet att blogga fören den 10 augusti! Puss Mikaela...

Av Mikaela - 22 juli 2008 08:55

15 läsare igår. Ingen kommentar :(

Av Mikaela - 21 juli 2008 10:27

Har märkt på sistone att besöksantalet ökat massor. 42 läsare per dag. Varav 2-3 av dem kommenterar. Vem är ni andra?   Skriv ens ett hej så får jag se vem ni är ;) annors strejkar jag :D ...

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards