Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

Thursday - Peace and Love

Av Mikaela - 29 maj 2008 17:19

Förlåt att jag inte bloggat tidigare idag. Har varit så nere hela dagen. Det ända som piggar upp är när jag tänker på att det snart är sommarlov. Mitt husdjur dog igår kväll. Det känns helt konstigt när någon dör. Det blir som ett stort tomt hål, som aldrig kan fyllas mera. Saknar henne så :'(


Förövrigt har jag mest varit ute idag. Shit, vad röd/brun man blivit. Smörjade in mig med After Sun att inte det skall börja svida och bränna på kvällen vilket det oftast gör åt mig. Imorgon är det näst sista "skol dagen". Min kompis S. kommer efter mig med scooter så kör hon mig dit som vi skall och simma och grilla. Skall bli hur mysigt som helst. Skall och köpa min picnik mat med tillsimorgon om en liten stund, väntar på att det skall bli lite svalare ute. Det är närmare +30 grader. Men icke skall man klaga när det är ens favorit väder ute. Man överlever allt bara man får en isglass! (:


Idag i skolan var vår klassföreståndare så gullig att hon gav oss lov att fara till city och köpa en glass. Och hon är aldrig så snäll! Alla blev typ helt chockade när hon sa att vi skulle få fara och köpa nåt svalkande xD Allas miner -> :O :O :O :O Hehe. Och en annan grej som värmer på hjärtat var när vår religionslärare gav till mig och M. en chokladplatta för sommarkortet som vi gav. Tack!


Nu skall jag packa vad jag skall ha med tills imorgon! Bikini, handduk, solkräm, tidning och brillor och moppe hjälmen! :) Och mina Paul Frank flip flop :D


Kram Mikaela <3

 
 
Angelica

Angelica

29 maj 2008 19:28

Svar: Ja, jag hatar verkligen vintern när det är så, man blir ju typ deprimerad :P haha

Ha en bra kväll !

http://angeeliicaa.blogg.se

 
Madde

Madde

29 maj 2008 22:19

Svar: Själva muffinsen är vanlig sockerkakssmet, finns bla i kokboken Annas mat eller sök på google. :) Glasyren är gjord av lite smör, massa florsocker, några droppar vatten och karamellfärg. :) Se til att den blir tillräckligt tjock så blir den inte rinnig. :) Lycka till!

http://maddesmode.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 21 augusti 2008 16:03

what.if.god.was.one.of.us   saknar dej <3

Av Mikaela - 10 augusti 2008 14:51

Förmodligtvis kommer jag inte fortsätta skriva mer. Jag mår sämre än tidigare. Känns som alla hatar mig,dissar mig och ignorerar mig. Inte kul skall ni veta.. Har ingen lust till nån ting mera. Vill inte sporta, vill inte äta, vill inte till skolan, ...

Av Mikaela - 23 juli 2008 17:42

Kommer inte ha möjlighet att blogga fören den 10 augusti! Puss Mikaela...

Av Mikaela - 22 juli 2008 08:55

15 läsare igår. Ingen kommentar :(

Av Mikaela - 21 juli 2008 10:27

Har märkt på sistone att besöksantalet ökat massor. 42 läsare per dag. Varav 2-3 av dem kommenterar. Vem är ni andra?   Skriv ens ett hej så får jag se vem ni är ;) annors strejkar jag :D ...

Presentation

Omröstning

Har ni sommarjobb?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards